Kaliteli Karbonhidratlar Tüket, Fit Kal!

Şimdiye kadar karbonhidratlar hakkında duyduklarını unut! Sağlıklı oldukları sürece hem karbonhidrat tüketip hem de fit kalabilirsin!

3.807

Karbonhidratların zayıflamanda direkt tesiri bulunduğunu söylemek güç. Fakat sıhhatli karbonhidratlar iyi bir enerji deposu olmakla beraber, seni daha uzun süre tok tutmaya yarıyor. Sen de bu yazıda bulacağın karbonhidrat seçeneklerini öğünlerine ilave ederek sıhhatli karbonhidrat tüketmeye başlayabilirsin.

Bezelye

Yarım su bardağı bezelye vücudunun günlük çinko ihtiyacının yüzde on ikisini karşılıyor. Bunun yanı sıra tüketildiğinde salgılanmasını arttırdığı leptin minerali yardımıyla beynini uyararak sana kendini daha süratli bir halde tok hissettiriyor.

Tam Buğdaylı Makarna

Kilo almadan makarna yemenin sırrı 100 – 200 gram arası bir oranda ve tüm bir öğün yerine, öğünlerinin yanında destek gıda olarak tüketmen.

Fasulye

Fasulyenin her çeşidi değişik miktarlarda lif içeriyor. Bununla beraber iyi bir protein ve demir deposu. Fasulye, seni tok tutacak besleyici bir karbonhidrat seçeneği.

Yulaf

Yulaf çözünebilir bir lif deposu. Bu özelliği yardımıyla normalden daha acele tok hissettiriyor. Meydana getirilen araştırmalar beslenme rutinine çözünebilir lif içeren gıdaları eklemeni öneriyor.

Kinoa

Kinoa vücudunun gereksinim duyduğu, kas oluşumuna destek olan 9 değişik aminoasite ve doymuş yağlara haiz bir gıda. Yemeklerinin yanında yan öğün olarak tükettiğinde seni tok tutmaya da yarayacak.